Hardware pro digitální značení: digitální billboard a zákaznická zátka

VÝHODY DIGITÁLNÍ ZOBRAZOVACÍ TABULE
  • Atraktivní reklamní médium: zobrazení aktuálních informací (slevové akce)
  • Ideální hardwarové řešení pro interaktivní software produktových poradců
  • Upoutá pozornost zákazníků ještě před vstupem do obchodu.
  • Digitální tabule jako informační značka pro diskrétní vzdálenosti/směry
  • Digitální zákaznická zátka jako systém kontroly vstupu (Covid-19)

Výhody interaktivních asistenčních systémů

Interaktivní asistenční systémy zjednodušují zákazníkům okamžité rozhodování o nákupu a eliminují potřebu dalšího online vyhledávání oblíbeného zboží. Virtuální prodejní poradci poskytují prostřednictvím displeje nebo dotykové obrazovky základní informace o požadovaném zboží. Kromě toho propojení s digitálními cenovkami e-shelf-labels zobrazuje polohu zboží blikáním LED diod integrovaných do štítků, čímž se eliminuje dlouhé hledání v obchodě a případné přerušení nákupu. Navíc rozumná integrace systému Aframes do infrastruktury obchodu umožňuje pomocí senzorů měřit toky zákazníků, které můžete statisticky vyhodnocovat.

Zajímají vás interaktivní poradenské systémy? Kliknutím na následující tlačítko se dozvíte vše o funkcích, oblastech použití a možnostech instalace interaktivních asistenčních systémů SCREEENR.

Digitální billboard. Interaktivní nástroj pro poskytování informací, rozcestník a marketing.

Digitální zákaznická zátka jako digitální zobrazovací tabule

Digitální zákaznickou zátku (k dispozici s dotykovou funkcí i bez ní) umístěte do vstupní části svého obchodu nebo před svůj veletržní stánek, abyste na digitální tabuli zprůhlednili aktuální informace pro své zákazníky, jako jsou slevové akce nebo jiné speciální nabídky.

S digitální zákaznickou zátkou můžete upoutat pozornost zákazníků ještě předtím, než vstoupí do obchodu. Rychle reagujte na aktuální události a pomocí videí a animací propagujte přesně to, co Vaši zákazníci potřebují. Digitální zobrazovací tabule jsou vhodné také pro veřejná zařízení, jako jsou kanceláře nebo nemocnice: digitální zobrazovací tabule zde může fungovat jako značka pro diskrétní vzdálenosti, směrovky nebo informační tabule.

Digitální zákaznický displej, instalovaný jako podlahový stojan, funguje na operačním systému Google Android a má integrovanou podporu v několika jazycích. Kromě standardních barev antracitové a bílé je digitální zobrazovací tabule k dispozici také v barvách na míru. Tímto způsobem lze digitální zákaznickou zátku individuálně přizpůsobit Vašim požadavkům na prostředí. Rádi Vám poradíme také s jednotlivými aplikacemi a podpoříme Vás při vývoji vhodného softwarového řešení.

Digitální zákaznická zátka jako inteligentní řízení toku zákazníků

DIGITÁLNÍ ZÁKAZNICKÁ ZÁTKA JAKO INTELIGENTNÍ ŘÍZENÍ TOKU ZÁKAZNÍKŮ V DOBĚ COVID-19

Kromě funkce moderního reklamního média nebo v kombinaci s interaktivním produktovým poradcem slouží digitální tabule také jako systém kontroly přístupu. Zejména s ohledem na situaci ohledně COVID-19 může digitální zákaznická tabule v kombinaci s inteligentním řízením toku zákazníků podpořit dodržování koronavirových předpisů prostřednictvím zobrazení toku zákazníků, a zajistit tak bezpečnou kontrolu přístupu v maloobchodě. Takzvaný „Smart Customer Flow Management" ukazuje zákazníkům na digitální zákaznické zátce před vchodem jednoduchým a srozumitelným způsobem, zda je možné do prodejny aktuálně vstoupit, či nikoli. Systém využívá informace ze senzorů, které počítají zákazníky vstupující do obchodu a pdcházející z něj.

Chcete dostávat podrobnosti o inteligentním řízení toků zákazníků? Následující tlačítko Vás zavede k dalším informacím.