Přizpůsobení se potřebám zákazníků

V době, kdy jsou zákazníci stále náročnější a chtějí být podrobně informováni, je i v zájmu prodejců, aby se digitálně aktualizovali. Rozmanitost produktů e-shelf-labels nabízí individuální řešení pro všechny oblasti maloobchodu. Použití elektronických nápisů a digitálních nápisů obrazovek nejenže poskytuje zákazníkům jedinečný zážitek z nakupování, ale díky technologii NFC integrované do elektronických cenovek se také přizpůsobuje jejich potřebám. Informace na míru, nabídky a doporučení lze získat přímo na místě prostřednictvím vlastního chytrého telefonu. Celkově lze říci, že e-shelf-labels díky řešením digitálního značení nabízí zaměstnancům možnost věnovat více času zákazníkům ve stacionárních prodejnách a kdykoli získat přístup k podrobným informacím o produktech na elektronickém obalu.

Zejména v lékárnách, drogeriích nebo v kosmetickém průmyslu, kde se na malém prostoru nabízí mnoho různých produktů, má používání elektronických cenovek smysl. Je důležité, aby byly ceny zobrazovány přesně a jasně a aby bylo zajištěno účinné řízení cen. Výrobky z e-shopů vytvářejí přidanou hodnotu v drogeriích, obchodech s kosmetikou a lékárnách. Elektronické etikety jsou díky své podobnosti s papírem prvotřídně čitelné a jsou také šetrnější k životnímu prostředí a časově úspornější než papírové cenovky. Kromě toho umožňují zapojení zákazníků v obchodě prostřednictvím technologie NFC.

OZNAČOVÁNÍ CEN S ESL

Instalace elektronických cenovek zjednodušuje změny cen, které lze centrálně řídit prostřednictvím souvisejícího webového softwaru. Z nového digitálního vybavení těží i zákazníci, protože odborný prodejní personál se může plně soustředit na poradenství.

Digitální cenovky ve velikostech od 1,6 do 2,7 palce jsou vhodné zejména pro označování léků, parfémů v lékárnách, drogeriích a kosmetickém průmyslu. Vysoce kvalitní, tenký design digitálních etiket se dokonale hodí na prodejní regály a díky malým rozměrům umožňuje také připevnění několika cenových etiket vedle sebe. Větší digitální štítky o velikosti 12,2 palce mohou sloužit jako reklamní tabule nebo cenovky. Díky technologii tlačítek a přepínání stránek nabízejí etikety Newton kromě aktuální ceny například možnost zobrazení složení nebo návodu k použití.

Připojení k systému správy zboží

Cenovky založené na technologii e-ink lze flexibilně propojit s vhodným softwarem nebo vlastním systémem správy zboží v lékárně. Zejména pro lékárny existuje možnost propojit hardware s technologií E-Ink s lékárenskými softwarovými systémy, jako je například Prokas. Hardware a software jsou tak dokonale sladěny a umožňují rychlou a snadnou aktualizaci cen produktů ve volném a viditelném výběru. Zároveň lze prodejní akce v lékárně centrálně řídit a spravovat prostřednictvím systému správy zboží.

Výhody pro kosmetický a zdravotnický průmysl

Výhody
  • Zlepšení řízení cen díky kontrole cen prostřednictvím přidruženého webového softwaru
  • Více času na individuální poradenství zákazníkům
  • Zapojení klientely prostřednictvím technologie NFC
  • Optická modernizace prodejní plochy pomocí integrace nejnovějších technologií

Příběh úspěchu Sephora

S celosvětově zavedeným francouzským kosmetickým řetězcem Sephora se společnosti e-shelf-labels podařilo získat zakázku pro významného zákazníka v roce 2019. Kolínská prodejna společnosti byla kompletně vybavena elektronickým označováním cen. Výrobky v obchodě jsou označeny přibližně 4500 štítky ESL. Celkově byla prodejní plocha digitalizována a modernizována pomocí digitálních řešení.

Digitální cenovky se související infrastrukturou umožňují získat konkrétní informace o produktech prostřednictvím technologie NFC v chytrém telefonu. Spotřebitelé jsou tak interaktivně začleněni do konceptu obchodu a mohou využívat kompetentní a flexibilní poradenství. Etikety se ideálně hodí k vysoce kvalitnímu a modernímu designu kosmetického řetězce. S digitalizací konceptu prodejny si společnost Sephora stanovila cíl zintenzivnit zákaznický zážitek v místě prodeje. Řešení e-shelf-labels a SES-imagotag podporuje realizaci tohoto cíle. Díky integrovanému čipu NFC má všechny funkce potřebné k dosažení těchto cílů.

Digitální značení jako atrakce na prodejní ploše

Ve zdravotnictví a kosmetice lze integrovat nejen klasické elektronické cenovky, ale také digitální nápisy. Interaktivní obrazovky, které přitahují pozornost, vizuálně vylepšují prodejní plochu v lékárnách, drogeriích nebo prodejnách kosmetiky. Barevné displeje s vysokým rozlišením jsou vhodné zejména pro reklamní nabídky nebo propagační akce. Díky propojení informačních displejů se skladem se mohou zaměstnanci i zákazníci informovat o stavu zboží, aniž by museli sami kontrolovat sklad.

Výhody pro zákazníky a zaměstnance

Dále existuje možnost integrace dotykové obrazovky do samoobslužného prostoru lékáren, drogerií a prodejen kosmetiky. Tímto způsobem lze vyhledávat konkrétní produkty a získat cenné informace o požadovaném zboží, aniž by bylo nutné používat vlastní chytrý telefon a případně narazit na nabídky konkurence. Oblíbené produkty lze přidat přímo do nákupního košíku a zaplatit za ně prostřednictvím mobilních platebních řešení. Výrobky si pak zákazník může vyzvednout u pokladny nebo si je nechat doručit domů. To zajišťuje jedinečný zážitek z nakupování pro kupujícího, šetří čas a zvyšuje flexibilitu. Použití řešení digitálních informačních nápisů přináší určité výhody také prodejcům. Poradenství je podpořeno a zjednodušeno digitálními dotykovými a informačními terminály a úroveň služeb Vaší společnosti se zvyšuje. Vzhledem k tomu, že nakupující mohou získat informace na obrazovkách předem, je poradenství účinnější a cílenější. Zaměstnanci tak mají více času na to, aby se zákazníkem probrali složitější témata a poskytli mu podrobnější informace.