Maloobchod s potravinami

V maloobchodě s potravinami dosud časté úpravy cen vedly k nákladům (tisk etiket, jejich umístění, likvidace), které elektronické označování cen eliminuje. Vyhnete se také chybám v záznamu, ke kterým dochází při běžném označování. Díky dynamickému řízení zásob se navíc výrazně snižuje plýtvání zbožím. To vede k obrovskému zvýšení efektivity pro maloobchodníky. Naše řešení tak zjednodušuje správu zboží podléhajícího rychlé zkáze (např. ovoce a zeleniny). V průběhu připojení se data zobrazují paralelně na regálu a v softwaru. Příkladem je upozornění na historii zásob, datum minimální trvanlivosti nebo skladovací kapacitu. Díky velkým displejům jsou síťové cenovky s grafikou vhodné zejména pro oddělení ovoce a zeleniny. Kromě toho mohou síťové cenovky zjednodušit a automatizovat komplexní správu cen (kusy, kilogramy, správa dávek).

Maloobchod s elektronikou

Maloobchodníci s elektronikou a internetoví prodejci čelí silné konkurenci. Aby se zabránilo výhodám maloobchodního prodeje pouze online, přispívají e-shelf-labels k inovativní a digitální strategii pro všechny maloobchodníky. Stávající prodejní kanály jsou dále rozvíjeny, a pro prodejce elektroniky je tak zajištěna synchronizace všech kanálů. Synchronizace stacionárního prodeje elektroniky a prodeje online se díky propojení štítků s inteligentními čipy NFC podstetně přiblížila. Tím se zvyšuje cenová flexibilita a produktivita v každé prodejně a zvyšuje se interakce se zákazníky.

Stavební / kutilské / zahradní potřeby

Specializovaní prodejci se musí i nadále soustředit na zákazníky a jejich poradenství. Osobní a lidská interakce stále hrají významnou roli. Aby se tento cíl neztratil ze zřetele, e-shelf-labels podporuje maloobchodníky optimalizací řízení prostřednictvím řízené automatizace úkolů pro jednotlivé položky. Díky elektronickému označování nevyžaduje změna cen v regálech obchodů pro kutily žádné personální zdroje.

Drogerie / Kosmetika

Naše elektronické regálové štítky mohou v drogerii zobrazovat užitečné informace pro personál i zákazníky. Díky technologii NFC integrované do štítků e-shelfů získávají zákazníci prostřednictvím svých chytrých telefonů informace, nabídky a doporučení šitá na míru jejich potřebám. Personál drogerie tak má více času na prodejní poradenství, zatímco digitální cenovky z elektronických regálových štítků poskytují zákazníkům komplexnější informace o kosmetice a luxusním zboží.

Lékárny

S nárůstem nabídky online lékáren musí lékárny stále více konkurovat kamenným prodejnám, aby uspokojily požadavky zákazníků. Pomocí řešení digitálních nápisů lze urychlit a zjednodušit procesy na pracovišti. Kromě toho je zákazníkovi nabídnut speciální návštěvnický zážitek. Možnosti digitálních řešení sahají od elektronických cenovek pro označování cen až po interaktivní digitální nápisy pro reklamu na produkty. Pomocí technologie NFC, která je integrována do digitálních cenovek, mohou zákazníci sami rychle a snadno vyvolat informace o lécích a dalších produktech lékárny prostřednictvím chytrého telefonu. Hardware lze snadno propojit s individuálními softwarovými řešeními pro lékárenský sektor nebo s vlastním systémem správy zboží v lékárně.

Obchod s nábytkem

Obchod s nábytkem se vyznačuje vysokou dynamikou nabídky a obrovským konkurenčním tlakem dodavatelů nábytku z internetu. Elektronické cenovky eliminují nejen náklady na tisk a hardware, ale také manuální práci zaměstnanců. Díky digitálním cenovkám nabízejí čipy NFC digitální maloobchodní funkce, jako je přenos rozšířených informací o zboží do mobilních zařízení návštěvníků obchodu. Automatizované cenové a informační označování zboží stisknutím tlačítka zajišťuje cenovou jistotu v maloobchodě, rychlé a pružné reakce na změny cen a poskytuje podněty pro kreativní marketingové kampaně, jako je například „šťastná hodina“ pro označování nabídky jednotlivých skupin výrobků. Automatizovaná evidence zásob v konečném důsledku podporuje také vysokou úsporu času zaměstnanců, což vede k lepšímu poradenství zákazníkům.

Režim

Trh s módou budoucnosti podléhá jasným strukturálním změnám a intenzivní konkurenci. I zavedené specializované obory se musí ve světě módy stále prosazovat inovativními a atraktivními koncepty. Výzvu digitalizace je třeba přijmout a realizovat. Digitální nápisy pomáhají vyrovnat se s rostoucími požadavky zákazníků v módním průmyslu. Individualizované informace, aktuální slevy a hladké a rychlé zavedení slev či speciálních podmínek díky propojení etiket s pokladním systémem. Prostor pro specializovaný obchod spočívá ve vícekanálovém propojení a neustálé optimalizaci procesů.

Díky své kompaktní velikosti lze fashionTAG jako digitální cenovku ideálně připevnit na módní předměty, jako jsou topy, boty nebo tašky, a přesvědčí svým moderním designem. Kromě cen v reálném čase, geolokace, správy zásob v reálném čase a přístupu k online službám prostřednictvím NFC umožňuje fashionTAG v kombinaci se softwarem Scan & Go také bezkontaktní platby u regálu.

Čerpací stanice a supermarket s nepřetržitým provozem

Dynamická tvorba cen má smysl zejména při 24hodinovém obchodování, protože ceny lze přizpůsobit aktuálním potřebám bez nutnosti dalších zaměstnanců. Ceny přizpůsobené denní době umožňují podnikatelům kompenzovat zvýšené náklady na zaměstnance a prostřednictvím jasně navržených cenovek mohou zákazníkům zprostředkovat otevřenost a srozumitelnost.

Bez ohledu na cenovou strategii jsou díky nejmodernějším E-Ink displejům přizpůsobené designy, centrálně koordinované ceny současně ve všech obchodech a interaktivita u regálu vzdáleny pouhé jedno kliknutí. Ideální základ pro realitu moderní doby.