Digitální ceny pro obchody Mister Spex

Mister Spex GmbH je jedním z nejznámějších evropských online poskytovatelů značkových brýlí, slunečních brýlí a kontaktních čoček. Od svého uvedení na trh v roce 2007 se společnost Mister Spex zaměřuje na optimalizované zážitky zákazníků, ať už prostřednictvím online zkoušení brýlí podpořeného speciálními filtry a vyhledávacími funkcemi na webových stránkách, nebo prostřednictvím offline spolupráce s optiky z celkem pěti zemí. V roce 2016 byla tato strategická orientace na zákazníka doprovázena rozšířením omnichannel strategie otevřením první vlastní prodejny v Berlíně. V Německu je nyní více než 30 prodejen Mister Spex a další budou následovat. Charakteristickými znaky obchodního modelu společnosti Mister Spex je vícekanálová strategie elektronického obchodu a individuálního poradenství, jakož i bezplatné služby ve stacionárních optikách.

Co se týče cenové transparentnosti sortimentu, společnost Mister Spex již dlouho uvažuje o digitalizaci cen a označování výrobků v prodejnách pomocí elektronických štítků. Vzhledem k tomu, že manuální úpravy cen jsou časově náročné a z dlouhodobého hlediska nejsou procesně bezpečné a nedělají čest technologickému image předního poskytovatele omnichannel, je automatické označování cen ideálním řešením pro maloobchodníky s velkým sortimentem. V období od října 2019 do června 2020 by toto řešení mohlo být úspěšně realizováno pro 15 obchodů v Německu. Ve spolupráci s e-shelf-labels. Další obchody Mister Spex budou v budoucnu následovat.

2,2'' ŠTÍTKY VUSION PRO MISTER SPEX

Po rozsáhlém průzkumu různých poskytovatelů nabízejících řešení E-Ink si společnost Mister Spex vybrala e-shelf-labels jako kompetentního partnera. V dalším kroku bylo pro projekt vybráno individuální kompletní řešení sestávající z 2,2palcových štítků VUSION a odpovídající cloudové infrastruktury s centrální správou napříč pobočkami.

Elektronické etikety pro automatické označování cen jsou propojeny s centrální správou prostřednictvím cloudu a bezdrátové infrastruktury, která může reagovat na úpravy cen v reálném čase. Díky digitální technologii lze v rámci administrativního systému do značné míry automatizovat i procesy aktualizace kmenových dat výrobků. Kromě toho lze pomocí flexibilního softwaru VUSION Studio mapovat různé případy použití.