Digitální ceny pro obchody Mister Spex
Mister Spex GmbH je jedním z nejznámějších evropských online poskytovatelů značkových brýlí, slunečních brýlí a kontaktních čoček. Od svého uvedení na trh v roce 2007 se společnost Mister Spex zaměřuje na optimalizované zážitky zákazníků, ať už prostřednictvím online zkoušení brýlí podpořeného speciálními filtry a vyhledávacími funkcemi na webových stránkách, nebo prostřednictvím offline spolupráce s optiky z celkem pěti zemí. V roce 2016 byla tato strategická orientace na zákazníka doprovázena rozšířením omnichannel strategie otevřením první vlastní prodejny v Berlíně. V Německu je nyní více než 30 prodejen Mister Spex a další budou následovat. Charakteristickými znaky obchodního modelu společnosti Mister Spex je vícekanálová strategie elektronického obchodu a individuálního poradenství, jakož i bezplatné služby ve stacionárních optikách.
Co se týče cenové transparentnosti sortimentu, společnost Mister Spex již dlouho uvažuje o digitalizaci cen a označování výrobků v prodejnách pomocí elektronických štítků. Vzhledem k tomu, že manuální úpravy cen jsou časově náročné a z dlouhodobého hlediska nejsou procesně bezpečné a nedělají čest technologickému image předního poskytovatele omnichannel, je automatické označování cen ideálním řešením pro maloobchodníky s velkým sortimentem. V období od října 2019 do června 2020 by toto řešení mohlo být úspěšně realizováno pro 15 obchodů v Německu. Ve spolupráci s e-shelf-labels. Další obchody Mister Spex budou v budoucnu následovat.
Po rozsáhlém průzkumu různých poskytovatelů nabízejících řešení E-Ink si společnost Mister Spex vybrala e-shelf-labels jako kompetentního partnera. V dalším kroku bylo pro projekt vybráno individuální kompletní řešení sestávající z 2,2palcových štítků VUSION a odpovídající cloudové infrastruktury s centrální správou napříč pobočkami.
Elektronické etikety pro automatické označování cen jsou propojeny s centrální správou prostřednictvím cloudu a bezdrátové infrastruktury, která může reagovat na úpravy cen v reálném čase. Díky digitální technologii lze v rámci administrativního systému do značné míry automatizovat i procesy aktualizace kmenových dat výrobků. Kromě toho lze pomocí flexibilního softwaru VUSION Studio mapovat různé případy použití.
VÍCEKANÁLOVÁ STRATEGIE PRO ÚSPĚŠNOU VĚRNOST ZÁKAZNÍKŮ
"Řešení od e-shelf-labels se skvěle hodí ke společnosti Mister Spex. Našli jsme přesně ten kousek skládačky pro naše obchody, který jsme hledali."
Integrací online řešení do offline maloobchodu spojuje společnost Mister Spex výhody elektronického obchodu s individuálním poradenstvím a službami ve vlastních místních prodejnách. Společnost se tak přizpůsobuje měnícímu se chování uživatelů, protože stále více zákazníků se pohybuje digitálně, a proto se očekává rostoucí zájem o digitální služby i v kamenných prodejnách. Společnost Mister Spex chce v nadcházejících letech pokračovat v expanzi do offline maloobchodu, aby mohla zákazníkům nabídnout individuální služby. Díky vybavení prodejen elektronickými cenovkami mají nyní zaměstnanci dostatek času na to, aby zákazníkům poskytli podrobné produktové poradenství. Kromě toho již není nutné se ptát na cenové rozdíly mezi internetovým obchodem a kamennou prodejnou, protože cenovou transparentnost lze nyní považovat za samozřejmý důležitý faktor. Návštěvníci na tyto změny reagují pozitivně a vnímají digitální nápisy jako součást konceptu prodejny, přesně jak společnost Mister Spex doufala.