Náš partner Linistry

Jako německý obchodní partner společnosti Linistry rozšiřuje společnost S&K-Solutions svou nabídku kompletních virtuálních řešení o softwarová řešení pro "inteligentní rezervaci schůzek", "virtuální fronty" a "konverzi nakupujících". Tyto systémy lze rychle integrovat do hlavního systému a usnadňují procesy téměř ve všech odvětvích. Tento optimalizovaný systém řízení zákazníků šetří čas zákazníků díky personalizované komunikaci, zvyšuje efektivitu vašich zaměstnanců, optimalizuje interní procesy a vytváří individuální zážitek z nakupování. Nabízí také mnoho možností analýzy dat za účelem dlouhodobého zlepšování procesů.

Inteligentní rezervace schůzek

Prostřednictvím inteligentní rezervace schůzek si zákazníci mohou předem domluvit schůzku a již nyní poskytnout informace o svých přáních a dotazech. To umožňuje pracovníkovi připravit se na schůzku a čas konzultace je využit efektivně. Kromě toho lze vytvořit individuální dotazníky nebo informační obsah, který lze zákazníkovi přehrát před, nebo po schůzce pomocí jím preferovaného kanálu, jako je e-mail, WhatsApp nebo textová zpráva.

Virtuální fronta

Přestože prodejci často směřují zákazníky na své on-line kanály, fyzické prodejny zůstávají důležitým místem pro vyzkoušení produktů a rozhovory s odborníky. Aby byl čas zákazníků i personálu co nejvíce využit, mohou se zákazníci připojit k virtuální frontě, aniž by již byli v prodejně. Čekání mohou vyřídit z pohodlí domova, na cestách nebo při procházce po prodejní ploše a prostřednictvím vybraných kanálů jsou informováni, když na ně přijde řada nebo když je schůzka odložena.

Konverze nekupujících

Zákazníci mohou zaregistrovat svou potřebu pomoci v kterémkoli oddělení obchodu, aniž by museli vyhledat prodavače. V závislosti na svých potřebách jsou buď přesměrováni na webové stránky (otázky a odpovědi, internetový obchod atd.), nebo je o požadavcích okamžitě informován personál. Prodavači se pak mohou na místě zeptat, co zákazníci potřebují. Srovnání cen jiných prodejců, nabídka alternativních produktů, odpovědi na technické otázky - to vše jsou způsoby, jak zaujmout zákazníka a zvýšit prodej.

Jdi zpět