Elektronické označování cen na dálničních odpočívadlech

Odpočinkové přestávky s chutným občerstvením a k doplnění paliva jsou důležité na každé cestě, abyste dojeli v pořádku. Přesně to nabízí rakouská společnost Rosehill Foodparks s nejméně pěti pobočkami podél dálniční sítě. Abychom hostům poskytli co nejlepší služby a moderním způsobem je informovali o produktech a cenách, jsou nyní všechny potraviny a zboží v obchodech elektronicky označeny.

 

Prvních 100 elektronických etiket bylo instalováno ve čtyřech pobočkách Rosehill a ve dvou kavárnách ve Vídni a Štýrském Hradci. Postupně následovalo rozšíření až na 400 etiket na každé místo. Důležitým cílem při přechodu z papírového označování cen na elektronické řešení byla možnost aktualizovat štítky na veškerém zboží a ve všech pobočkách na stejný stav pouhým stisknutím tlačítka z centrály. To znamená, že často se vyskytující úpravy cen u menu nabízených v bufetech obslužných zón se zpracovávají mnohem rychleji a šetří se zdroje v podobě lidské práce a času i materiálu na tisk papírových karet.

Řešení: VUSION 2.6 Labels

Řešení ESL se skládá z digitálních cenových etiket značky SES-imagotag. Jedná se o etikety s úhlopříčkou displeje 2,6 palce, které dokáží kompaktně a spolehlivě zobrazit všechny důležité informace (název výrobku, cenu, složení, alergeny). Při každodenním používání bylo rozhodnuto použít zobrazení "bílá na černém pozadí", protože v bufetovém zobrazení působí elegantněji. Etikety se ovládají prostřednictvím služby VUSION Cloud. Jedná se o zabezpečenou platformu, pomocí které lze zobrazení na etiketách měnit odkudkoli. Jediné, co je potřeba, je koncové zařízení s připojením k internetu. Díky cloudovému řešení jsou data v bezpečí a aktualizace lze provádět automaticky.

Snadno přizpůsobitelné pro jakoukoli velikost podniku

Řešení ESL pro Rosehill Foodparks ukazuje, jak přizpůsobitelné a individuální elektronické regálové etikety umožňují přechod na bezpapírové označování cen. V popsaném případě použití byl systém po roce provozu rozšířen a optimalizován. Nejdůležitějším krokem bylo spolehlivé propojení s pokladním systémem, aby bylo možné provádět aktualizace cen zcela automaticky. Díky úspěšné testovací fázi, integraci s pokladním systémem a z toho plynoucím výhodám se zákazník rozhodl postupně vybavit ESL všechny své pobočky.