Captana: Chytré regály pro bezpečný přehled o zásobách v reálném čase
Zapomeňte na prázdné regály! Spolehlivé řízení zásob je zásadním předpokladem pro to, aby se firma vyhnula nedostatkům na regálech a „vyprodání zásob“, a zůstala tak konkurenceschopná v záplavě zboží v maloobchodě a velkoobchodě. Kromě maloobchodu je optimální a bezpečná správa materiálů vyžadována také v průmyslovém odvětví: aby bylo možné nepřetržitě pokračovat v pracovních procesech, je vzhledem k neustálému toku materiálu nutné přesné řízení zásob. Tuto komplexní transparentnost přehledu o zásobách v reálném čase zajišťuje automatizované sledování regálů v reálném čase Captana vyvinuté společností SES-imagotag ve spojení s elektronickými regálovými štítky.
- Skladová dostupnost: bezpečný přehled o zásobách v reálném čase
- Minimalizace situací, kdy nejsou k dispozici zásoby
- Zobrazení situací, kdy položka není skladem
- Řízení zásob snižující náklady
- Geolokace v aplikaci ShelfWatch
- Více času pro zaměstnance díky efektivní správě zásob
- Efektivní zvýšení prodeje
- Optimalizace zásob na základě dat
- Rychlá a snadná podpora nákupu
- Optimalizace logistiky
Automatické sledování regálů zjišťuje volná místa/přemístění
![](files/dateien/bilder/Produktbilder/Captana%20Shelfwatch.png)
Jedinečné propojení mezi štítkem regálu a položkou produktu
Captana dokáže pomocí strojového učení v reálném čase digitálně detekovat a hlásit volné skladové zásoby a vyskladnění: díky elektronickému oceňování je každá položka jedinečně spojena s digitálním regálovým štítkem, takže regál může být naskenován senzory bezpečnostní kamery ve skladu nebo v obchodě.
Na základě shromážděných dat je vytvořen planogram dostupnosti regálů v reálném čase. Tato data lze také vizualizovat v tepelné mapě.
![](assets/images/8/Captana%20Regal-fbb792ae.png)
Geolokace jako úspora času zaměstnanců
Automatické sledování regálů zjišťuje a označuje nedostatky (dostupnost na regálech) přímo ve vizuálním obrazu regálů. Díky přesnému a oddělenému přiřazení ke každému výrobku je pozice chybějící zásoby přesně a vizuálně zaznamenána. Díky tomu není nutné digitální etiketu skenovat ručně, protože personál je okamžitě instruován aplikací ShelfWatch v chytrém telefonu a navigován k místu akce podle geolokace.
Efektivní řízení zásob pro optimalizaci nákupu
Plynulá kontrola také dlouhodobě optimalizuje plánování nákupu ve společnosti. Zaměstnanci dostávají konkrétní informace o poptávce a zásobách. To umožňuje určit optimální objednací množství pro určité výrobky a odhadnout budoucí poptávku. Konkrétní plánování také umožňuje přechod k udržitelnému řízení zásob bez vysokých nákladů.
- Propojení vlastní databáze výrobků se softwarem pro sledování regálů
- Instalace aplikace ShelfWatch
- Nastavení kamer ve skladu nebo v obchodní oblasti
- Použití elektronického označování cen na zboží
- Testování automatického sledování polic
- Průběžné sledování nedostatku v reálném čase prostřednictvím aplikace ShelfWatch
- Průběžné řízení plánování vlastních zakázek na základě shromážděných údajů
Architektura systému Captana
![](assets/images/1/Captana%20Systemarchitektur-1962992d.png)
MINIMALIZOVAT VYPRODÁNÍ ZÁSOB A VYHNOUT SE ZBYTEČNÝM NÁKLADŮM NA SKLADOVÁNÍ.
Díky řešení automatizovaného sledování regálů se výrazně minimalizují situace, kdy zboží není na skladě, což vede ke spokojeným a vracejícím se zákazníkům. Cílem každé společnosti je kromě snížení skladových a nadbytečných zásob také vyhnout se zbytečným nákladům na skladování, které jsou s tím spojeny. Systém Captana zaručuje komplexní transparentnost v reálném čase, takže se udržuje nízká úroveň zásob, aniž by byla omezena schopnost dodávek. Dostupnost na pultech v konečném důsledku optimalizuje dostupnost společnosti v souladu s cílem: zvýšit efektivitu, snížit náklady.
![](files/dateien/bilder/Produktbilder/Captana%20Regal%C3%BCbersicht.png)
![](files/dateien/bilder/Produktbilder/Captana%20fbOS.png)
Automatický přehled zásob v praxi
Automatické sledování regálů v supermarketu
V praxi funguje automatizované sledování regálů následovně. Zákazník si vezme výrobek z regálu, načež je tato zpráva odeslána na chytrý telefon nebo osobní digitální asistent (PDA) zaměstnance.
Zaměstnanec pak na digitální mapě přesně vidí, kterou položku je třeba doplnit nebo doobjednat na kterém místě v prodejně. Díky softwaru je potřeba okamžitě viditelná a personál může ihned reagovat a vyhnout se prázdným regálům.
Chcete integrovat Captanu do své infrastruktury pro bezpečný a efektivní přehled o zásobách a optimalizaci skladových zásob? Rádi Vám poradíme, jak implementovat tuto přidanou hodnotu pro digitální označování cen v maloobchodním nebo průmyslovém prostředí. Klikněte na tlačítko níže a kontaktujte nás.
Ähnliche Produkte
- Captana ShelfEye
Kamera ShelfEye, která je hardwarem řešení ESL pro spolehlivou správu zásob Captana, je navržena tak, aby sledovala regály a vysílala do systému signály, jakmile hrozí riziko výpadku zásob v regálech nebo dokonce "vyprodání zásob".
- Scan & Go - Platba u regálu
Platba u regálu. Kombinujte digitální cenovky s mobilním platebním řešením, které vašim zákazníkům nabídne inovativní nákupní zážitek a umožní plně automatizovanou fakturaci
- Trade
Pro maloobchodníky nabízíme oborově specifická řešení pro propojení elektronického obchodu, maloobchodu a zákaznických programů